Календарно-тематичне планування
Алгебра
та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(2 години на
тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ,
ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (30 год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей;
значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за
яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та
порівнює значення виразів,
які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та
схематично зображує графіки
степеневих функцій; моделює реальні процеси
за допомогою степеневих функцій. |
|||
ДАТА |
ЗМІСТ |
ОЦІНЮВАННЯ |
|
|
Повторення матеріалу 9 класу. |
||
Розв'язування нерівностей та їх систем |
Діагностичне тестування |
||
|
|||
Область
визначення функції. Монотонність функції |
|||
|
|||
Перетворення графіків у завданнях ЗНО Проміжний контроль. Тестування
|
Проміжний контроль |
||
|
Домашнє завдання з самоперевіркою |
||
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості |
||
|
Обов’язкове домашнє завдання |
||
|
Контрольна робота № 1 |
Тематичне оцінюванняа |
|
Аналіз к/р Степенева функція з натуральним та цілим показником. Робочий аркуш “Степінь з від'ємним показником”
|
|
||
|
|||
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості. |
||
|
|||
|
Проміжний контроль |
Проміжний контроль |
|
|
Порівняння коренів. Знищення ірраціональності. Скорочення
дробів |
||
|
|||
|
Контрольна робота
№ 2 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|||
|
Властивості степеня з раціональним показником |
||
Проміжний контроль |
Проміжний контроль |
||
|
Ірраціональні рівняння, їх розв’язування |
||
|
Ірраціональні
рівняння, їх розв’язування |
||
|
Степеневі
функції |
||
|
Розв’язування задач і вправ. |
||
|
Проміжний контроль Самостійна робота |
Проміжний контроль |
|
|
Аналіз с/р.
Розв’язування задач і вправ |
||
|
Контрольна робота № 3 |
Тематичне оцінювання |
|
|
Аналіз с/р.
Розв’язування задач і вправ |
||
|
Радіанна
міра кутів |
||
Радіанна
міра кутів
|
Тема 2.
ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (23 год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри
кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між
дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки
тригонометричних функцій; ілюструє властивості
тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні
тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції
до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні
рівняння. |
|||
27.
|
|
|
|
28.
|
|
Радіанна міра кутів |
|
29.
|
|
Радіанна міра кутів |
|
30.
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
31.
|
|
Знаки значень тригонометричних функцій. |
|
32.
|
|
Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
33.
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
34.
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
35.
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
36.
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
37.
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
38.
|
|
Формули
додавання |
|
39.
|
|
Наслідки з
формул додавання |
|
40.
|
|
Формули
зведення |
|
41.
|
|
Спрощення
тригонометричних виразів |
|
42.
|
|
Спрощення
тригонометричних виразів |
|
43.
|
|
Самостійна робота |
|
44.
|
|
Обернені тригонометричні функції. Найпростіші тригонометричні рівняння cosx=a |
|
45.
|
|
|
|
46.
|
|
|
|
47.
|
|
Розв’язування
задач і вправ. Самостійна робота |
|
48.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань |
|
49.
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (18 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття
похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни
величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції
в даній точці; диференціює функції, використовуючи
таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження
проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше
значення функції; розв’язує нескладні прикладні
задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||
50.
|
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка
функції |
|
51.
|
|
Поняття похідної |
|
52.
|
|
|
|
53.
|
|
Правила
обчислення похідних |
|
54.
|
|
Правила обчислення похідних |
|
55.
|
|
|
|
56.
|
|
|
|
57.
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
58.
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
59.
|
|
Критичні точки функції |
|
60.
|
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
61.
|
|
Найбільше та Точки екстремуму функціїнайменше значення функції на відрізку |
|
62.
|
|
Розв’язування задач і вправ. ТЕСТУВАННЯ |
|
63.
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та
побудови графіків функцій |
|
64.
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та
побудови графіків функцій.ТЕСТУВАННЯ |
|
65.
|
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
66.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань |
|
67.
|
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
Резерв |
|||
68.
|
|
|
|
69.
|
|
|
|
70.
|
|
|
|