2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Календарне планування алгебри в
8 класі
І семестр -32 год., ІІ семестр
-38 год.
Повторення навчального матеріалу з алгебри 7 класу (8год.) |
|||||
1.
|
|
||||
2.
|
Тотожні перетворення виразів
|
|
|
||
3.
|
|
|
|||
4.
|
Лінійна функція. Побудова графіка
лінійної функції |
|
|
||
5.
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
‘ |
||
6.
|
Діагностична контрольна робота №1 |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Тема 1.РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ ( 24 год. )
Тема 1.1Раціональні дроби.
Додавання і віднімання дробів ( 9 год. )
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
4) Самостійна робота.
|
|
|
11.
|
5) Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками1 |
|
|
12.
|
6)
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками 2 |
|
|
13.
|
7)
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками.
|
|
|
14.
|
8) Розв'язування задач і вправ |
|
|
15.
|
9) Розв'язування задач і вправ |
03.11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1.2. Множення і ділення раціональних дробів (14 год.)
17.
|
1)
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. |
|
|
18.
|
2) Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня
Завдання із самоперевіркою |
|
|
19. |
3)Ділення раціональних дробів.
|
| |
|
|
||
20.
|
4) Самостійна робота. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
21.
|
6)
Тотожні
перетворення раціональних виразів |
|
|
22.
|
8)
Раціональні рівняння. |
|
|
23.
|
9)
Контрольна
робота № 3 з теми«Множення і ділення раціональних
дробів» |
|
|
24.
|
10)
Степінь із цілим
від’ємним показником |
|
|
25.
|
11)
Властивості степеня із цілим показником. Стандартний вигляд числа |
|
|
26.
|
12)
Властивості степеня із цілим показником. Стандартний вигляд числа |
|
|
27.
|
13)
Функція у = k/x ,її графік та властивості |
|
|
28.
|
14)
Розв'язування вправ Самостійна робота |
|
|
29.
|
15)
Розв'язування вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ( 12 год.)
30.
|
|
|
|
31.
|
2)
Квадратні корені.
Арифметичний квадратний корінь |
|
|
32.
|
3)
Арифметичний
квадратний корінь |
|
|
33.
|
4)
Множина. Підмножина. Числові
множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|
34.
|
Властивості
арифметичного квадратного кореня. 6)
Самостійна робота. |
|
|
35-38
|
7-10 Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
| |||
39.
|
|
|
|
40. резерв Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
41.
|
12)
Контрольна
робота № 4 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16
ГОД.)
Тема 3.1
Квадратні рівняння ( 8 год.)
42.
|
1)
Аналіз
контрольної роботи Квадратні рівняння. |
|
|
43.
|
2)
Розв’язування
неповних квадратних рівнянь |
|
|
44-46.
|
3)
Формула коренів
квадратного рівняння. Приклади розв'язування квадратних рівнянь за формулою
|
|
|
47.
|
|
|
|
48.
|
|
|
|
49.
|
Застосування
теорема Вієта |
|
|
50.
|
|
|
|
51.
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
52.
|
9) Контрольна робота № 5 з теми «Квадратні рівняння» |
|
|
Тема 3.2 Квадратний тричлен ( 8
год.)
53.
|
1)
Квадратний тричлен. |
|
|
52.
|
|
|
|
53.
|
|
|
|
54.
|
4)
Дробово-раціональні рівняння (продовження) |
|
|
55.
|
6) Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
56. 57. |
|
|
|
|
|
|
|
58.
|
10) Самостійна робота |
|
|
59.
|
11) Раціональні рівняння як математична модель текстових і
прикладних задач |
|
|
60.
|
12) Раціональні
рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|
61.
|
13) Розв'язування
вправ та задач . |
|
|
62.
|
14) Розв'язування
вправ та задач . Самостійна
робота |
|
|
63.
|
15) Контрольна робота
№ 6 з теми «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
|
|
резерв - 7 уроків (можна використати на повторення)
64.
|
Додавання і віднімання раціональних дробів |
|
|
65.
|
Множення
і ділення раціональних дробів. |
|
|
66.
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів |
|
|
67.
|
Квадратні корені. |
|
|
68.
|
Квадратні рівняння |
|
|
69.
|
Розв’язування
рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|