2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Геометрія
(рівень стандарту+), 10 клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1.
ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (19
год) Учень/учениця: називає основні поняття
стереометрії; розрізняє означувані та не
означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії
та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії
та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і
площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих,
прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі
мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами
у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
3)
Просторові геометричні фігури. Приклади не плоских
просторових фігур (куб, прямокутний паралелепіпед, піраміда) |
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
7) Розв’язування задач і вправ |
|
8.
|
|
8) Паралельність прямої і площини |
|
9.
|
|
9) Розв’язування задач і вправ |
|
10. |
|
10) |
|
11.
|
|
11) Паралельність площин |
|
12.
|
|
12) Розв’язування задач і вправ |
|
13.
|
|
13) Паралельне проектування і його
властивості. Зображення плоских і
просторових фігур у стереометрії |
|
14.
|
|
14) Розв’язування задач і вправ |
|
15.
|
|
15) Розв’язування задач і вправ |
|
16.
|
|
16) Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
17.
|
|
17) Аналіз самостійної роботи. Розв’язування
вправ |
|
18.
|
|
18) Контрольна робота № 2 за темою:
«Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
19.
|
|
19) Аналіз контрольної роботи. Узагальнення
і систематизація знань |
|
Тема 2.
ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (24 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність
прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між
прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими
і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів
навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження
відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного змісту |
|||
20.
|
|
1)
Кут між прямими.
Вимірювання кутів між прямими |
|
21.
|
|
2) Перпендикулярність прямих у
просторі |
|
22.
|
|
3) Перпендикулярність прямої і
площини |
|
23.
|
|
4)
Розв’язування
задач і вправ |
|
24.
|
|
5) Перпендикуляр і похила до
площини |
|
25.
|
|
6)
Вимірювання
відстаней від точки до площини |
|
26.
|
|
7) Теорема про три перпендикуляри.. Самостійна
робота |
|
27.
|
|
8) Аналіз самостійної роботи. Розв’язування
вправ |
|
28.
|
|
9) Контрольна робота № 3 за темою:
«Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
29.
|
|
10) Аналіз контрольної роботи. Вимірювання
кутів між прямою і площиною |
|
30.
|
|
11) Розв’язування задач і вправ |
|
31.
|
|
12) Розв’язування задач і вправ. Семестрове
оцінювання |
|
32.
|
|
13) Підсумковий урок за І семестр |
|
ІІ семестр |
|||
33.
|
|
14) Двогранний кут. Вимірювання кутів між
площинами |
|
34.
|
|
|
|
35.
|
|
|
|
36.
|
|
17) Площа ортогональної
проекції многокутника |
|
37.
|
|
18) Перпендикулярність площин |
|
38.
|
|
19) Відстань від точки
до площини |
|
39.
|
|
20) Розв’язування задач і вправ |
|
40.
|
|
21) Розв’язування задач і вправ |
|
41.
|
|
22) Вимірювання відстаней від прямої до
площини. Вимірювання відстаней між площинами |
|
42.
|
|
23)
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота |
|
43.
|
|
24) Контрольна робота № 4 за темою:
«Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 3. КООРДИНАТИ І
ВЕКТОРИ (16 год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами
і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість
векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами;
застосовує вектори для моделювання
і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома
точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно
початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі
для вимірювання відстаней, кутів |
|||
44.
|
|
1) Аналіз к/р. Прямокутні координати в
просторі. Формула для
обчислення відстані
між двома точками |
|
45.
|
|
2)
Прямокутні
координати в просторі. Координати середини відрізка |
|
46.
|
|
3) Прямокутні координати в просторі. Самостійна робота |
|
47.
|
|
4)
Вектори у просторі. Рівність векторів |
|
48.
|
|
5)
Колінеарність векторів. Компланарність векторів. [Розкладання вектора за трьома не компланарними
векторами] |
|
49.
|
|
6) Розв’язування задач і вправ |
|
50.
|
|
7) Розв’язування задач і вправ |
|
51.
|
|
8)
Додавання
і віднімання векторів. Властивості дій над векторами. |
|
52.
|
|
9)
Додавання
і віднімання векторів. Властивості дій над векторами. |
|
53.
|
|
10)
Множення
вектора на число. Розв’язування задач
і вправ |
|
54.
|
|
11) Множення вектора на число. Розв’язування задач і вправ. |
|
55.
|
|
12) Кут між векторами. Скалярний добуток
векторів |
|
56.
|
|
|
|
57.
|
|
14) Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
58.
|
|
15) Узагальнення і систематизація знань |
|
59.
|
|
16) Контрольна робота № 5 за темою:
«Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (11 год) |
|||
60.
|
|
1)
Аналіз
к/р. Паралельність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
61.
|
|
2) Паралельність у просторі. Розв’язування
задач і вправ |
|
62.
|
|
3)
Паралельність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
63.
|
|
4) Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
64.
|
|
5)
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
65.
|
|
6)
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
66.
|
|
7) Координати і вектори. Розв’язування
задач і вправ |
|
67.
|
|
8) Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
68.
|
|
9)
Розв’язування
задач і вправ.Семестрове оцінювання |
|
69.
|
|
10)
Розв’язування
задач і вправ. Річне оцінювання |
|
70.
|
|
11)
Підсумковий
урок |
|