Коригуюче навчання
1.
|
1) Взаємне розміщення прямих на площині. |
|
|
2.
|
2) Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
|
|
3.
|
3) Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості |
|
|
4.
|
4) Коло, вписане в трикутник.Коло, описане навколо
трикутника. |
|
|
5.
|
5) Основні задачі на побудову |
|
|
6.
|
6)
Діагностична
контрольна робота №1 |
|
|
Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ
1.1 Паралелограм. Трапеція
7. |
|
|
|
8. |
2)
Паралелограм,
його властивості https://youtu.be/P5SOM_kKlII |
|
|
9. |
3)
Ознаки
паралелограма |
|
|
10. |
4)
Паралелограм, його
властивості й ознаки. Самостійна робота |
|
|
11. |
5)
Прямокутник і
його властивості https://bila.km.ua/uchnyam-v-dopomogu/8-klas/8-klas-geometriya-video/pryamokutnik/menu-id-794.html |
|
|
12. |
6)
Ромб і його
властивості |
|
|
13. |
7)
Квадрат і його
властивості Самостійна роботаhttps://youtu.be/M_155xP7WVc |
|
|
14. |
8) Трапеція. |
|
|
15. |
9) Рівнобічна трапеція. |
|
|
16. |
10) Розв’язування задач |
|
|
17. |
11) Узагальнення |
|
|
18. |
12) Контрольна робота № 2 |
|
|
|
|
|
|
1.2 Середня лінія трикутника і трапеції. Вписані кути.
Вписані і описані чотирикутники
19. |
1) Аналіз контрольної роботи. Центральні та вписані кути https://youtu.be/K-sGBH-1yq4 |
|
|
20. |
2) Вписані та описані чотирикутники https://youtu.be/2pSWb2ia0wA |
|
|
21. |
3) Самостійна робота |
|
|
22. |
|
|
|
23. |
5) Середня лінія трапеції, її властивості |
|
|
24. |
6) Середня лінія трапеції, її властивості |
|
|
25. |
7) Розв'язування задач .Самостійна
робота |
|
|
26. |
8) |
|
|
27. |
9) Контрольна робота № 3 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Подібність трикутників ( 11 год.)
28. |
1) Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса |
|
|
29. |
2) Розв’язування задач |
|
|
30. |
3) Подібні трикутники |
|
|
31. |
4) Ознаки подібності трикутників |
|
|
32. |
5) Ознаки подібності трикутників |
|
|
33. |
6) Ознаки подібності трикутників Самостійна робота |
|
|
34. |
|
|
|
35. |
|
|
|
36. |
|
|
|
37. |
10)
Самостійна робота |
|
|
38. |
11)
Розв’язування
задач |
|
|
39. |
12) Контрольна робота № 4 з теми «Подібність
трикутників» |
|
|
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників (15
год.)
40. 41 |
Теорема Піфагора |
|
|
42 43
|
|
|
|
44
|
Теорема Піфагора. Розв'язування задач |
|
|
45 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
46 |
Синус, косинус, тангенс деяких кутів прямокутного трикутника. |
|
|
47 |
|
|
|
48 |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження сторін прямокутних трикутників |
|
|
|
50 |
|
|
|
51 |
|
|
|
52. |
Розв’язування
прямокутних трикутників. Самостійна робота |
|
|
53 |
|
|
|
54 |
Контрольна робота № 5 з теми |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Площі фігур (13 год.)
55. |
1) Многокутник та його елементи |
|
|
56. |
2) Многокутник, вписаний у коло, і многокутник,
описаний навколо кола. |
|
|
57. |
|
|
|
58. |
|
|
|
59. |
5) Площа паралелограма |
|
|
60. |
6) Площа ромба |
|
|
61. |
|
|
|
62. |
8) Площа трикутника. |
|
|
63. |
9)
Розв’язування
задач. |
|
|
64. |
10)
Розв’язування
задач |
|
|
65. |
11)
Розв’язування
задач. Самостійна робота. |
|
|
66. |
12)
Розв'язування
задач |
|
|
67. |
13) Контрольна робота № 6 з теми
«Многокутники. Площі многокутників. |
|
|
|
|
|
|