ГЕОМЕТРІЯ 7 КЛАС 2020-2021 РІК

ПОВТОРЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 
З КУРСУ МАТЕМАТИКИ 5 ТА 6 КЛАСІВ
1 Кут та його градусна міра. Види кутів. 01.09.2020
2 Геометричні фігури (трикутник,прямокутник,квадрат), їх периметри та площі 04.09.2020
3 Прямокутний параллелепіпед.  Куб. Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. 08.09.2020
4 Коло. Довжина кола. Круг 11.09.2020
5 Розв’язування задач 15.09.2020
6 Діагностична контрольна робота 18.09.2020
І семестр
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)
Учень/учениця:
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;
пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;
формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;
класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);
вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;
зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

7 Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь 22.09.2020  
8 Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками 25.09.2020  
9 Розв’язування задач 29.09.2020  
10 Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута 02.10.2020
11 Розв’язування задач 06.10.2020
12 Розв’язування задач 09.10.2020  
13 Узагальнення і систематизація знань. 13.10.2020
14 Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості» 16.10.2020

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (12 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює:

·    що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

·    суть доведення від супротивного;

формулює:

·   ·  означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

·  ·  властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

·   ·   ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач


15 Аксіоми, теореми, означення 20.10.2020
16 Суміжні кути, їх властивості 23.10.2020  
17 Вертикальні кути, їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються 03.11.2020  
19 Перпендикулярні прямі.Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої 10.11.2020
20 Розв’язування задач 13.11.2020
21 Паралельні прямі, їх властивості. 17.11.2020
22 Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих 20.11.2020  
23 Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною 24.11.2020  
24 Розв’язування задач 27.11.2020
25 Узагальнення і систематизація знань. 01.12.2020
26 Контрольна робота №2 за темою: «Взаємне розміщення прямих на площині» 04.12.2020

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (21 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур

пояснює, що таке рівні фігури

формулює:

·                означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

·                властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;

·                ознаки: рівності трикутників; рівнобедреного трикутника

класифікує трикутники за сторонами і за кутами

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

Тема 3.1



27 Трикутник і його елементи. Види трикутників. Рівність геометричних фігур 08.12.2020  
28 Перша і друга ознаки рівності трикутників 11.12.2020
29 Розв’язування задач 15.12.2020
30 Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки 18.12.2020
31 Розв’язування задач 22.12.2020
32.   Третя ознака рівності трикутників
33    Узагальнення і систематизація знань.
34    Контрольна робота №3 за темою: «Ознаки рівності трикутників»

Тема 3.2

ІІ семестр

1.Сума кутів трикутника

13.01

 

2.Розв’язування задач

15.01

3.  

3. Зовнішній кут трикутника та його властивості

20.01

 

4. Розв’язування задач

22.01

 

5. Нерівність трикутника. Самостійна робота

27.01

 

6. Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників

29.01

 

7. Розв’язування задач

03.02

 

8. Розв’язування задач

05.02

 

9. Розв’язування задач

10.02

 

10.Узагальнення і систематизація знань

12.02

 

11.Контрольна робота №5 за темою: «Кути трикутника. Властивості прямокутних трикутників»

17.02

 

Тема 4. КОЛО І КРУГ (13 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·      означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·      властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

1.       

Коло. Круг

Додатково матеріал можна опрацювати за допомогою інших джерел

19.02

 

2.       

Дотична до кола та її властивість

Теоретичні відомості з теми "Коло і дотична"

Динамічна модель "Коло і дотична" (можна змінювати положення точок А та О)

25.02

 

3-4       

Розв’язування задач. Самостійна робота

27.02

 

5-6.       

Коло, вписане в трикутник

0303

 

7.       

Коло, описане навколо трикутника

05.03

 

8       

Взаємне розміщення двох кіл.

10.03

 

9.       

Розв’язування задач

12.03

 

10.       

Контрольна робота №6 за темою: «Коло і круг»

17.03

 

11.-12       

Основні задачі на побудову та їх розв’язання

19.03,


Практична робота (домашнє завдання на урок)31.03

 

13.   

Узагальнення і систематизація знань

Виконайте завдання тесту за цим посиланням 

02.04

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год)

1.       

Взаємне розміщення прямих на площині

07.04

 

2.       

Ознаки рівності трикутників

09.04

 

3.       

Розв’язування задач

14.04

 

4.       

Рівнобедрений трикутник

16.04

 

5.       

Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника.Нерівність трикутник

21.04

 

6.       

Властивості прямокутних трикутників

23.04

 

7.       

Розв’язування задач на коло описане навколо прямокутного трикутника

28.04

 

8.       

Розвязування задач на коло, вписане у трикутник

30.04

 

9.       

Розв’язування задач

05.05

 

10.   

Основні задачі на побудову та їх розв’язання.

07.05

 

11.   

Підсумкова контрольна робота за рік

12.05

 

12.   

Підсумковий урок

14.05

 


 Резерв 4 години