ЧАСТИНА 1.ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ГР1
Завдання 4
У шкільній їдальні було (4m + 10) порцій супу та (3m − 5) порцій салату, де m — деяке натуральне число. На обід діти з'їли 2m порцій супу та 9 порціЙ салату. Створіть математичну модель для обчислення кількості порцій їжі, що залишилися, та спростіть отриманий вираз.
Завдання 5
Автомобіль рухався зі швидкістю (5y + 10) км/год протягом 2 годин, де y — деяке натуральне число. Створіть математичну модель для обчислення відстані, яку проїхав автомобіль, та спростіть отриманий вираз.
Завдання 6
На шкільний ярмарок учні принесли (3n + 5) яблук та (4n − 6) груш, де n — деяке натуральне число. Продали (n + 2) яблук та (2n − 1) груш, створіть математичну модель для обчислення загальної кількості фруктів, що залишилися, та спростіть отриманий вираз.