понеділок, 5 травня 2025 р.

ЧАСТИНА 2. ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ГР1. ПІДГОТОВКА

 

ЧАСТИНА 1.ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ГР1

Завдання 4

У шкільній їдальні було (4m + 10) порцій супу та (3m − 5) порцій салату, де m — деяке натуральне число. На обід діти з'їли 2m  порцій супу та 9 порціЙ салату. Створіть математичну модель для обчислення кількості порцій їжі, що залишилися, та спростіть отриманий вираз.

Завдання 5

Автомобіль рухався зі швидкістю (5y + 10) км/год протягом 2 годин, де y — деяке натуральне число. Створіть математичну модель для обчислення відстані, яку проїхав автомобіль, та спростіть отриманий вираз.

Завдання 6

На шкільний ярмарок учні принесли (3n + 5) яблук та (4n − 6) груш, де n — деяке натуральне число. Продали  (n + 2) яблук та (2n − 1) груш, створіть математичну модель для обчислення загальної кількості фруктів, що залишилися, та спростіть отриманий вираз.